dilluns, 6 de desembre del 2010

Desc-obrim la motxilla

Com a alumna m'hagués agradat formar part dels vint-i-sis cavallers i dames que, desposseïts de mòbils i armats amb draps, pals i poesia, es van atrinxerar al mas el Tamboril amb Cristina Marqués. Quan ens ho va contar el primer dia del curs i vam poder veure les imatges de l'experiència, vaig entendre com m'hagués agradat que m'explicaren la literatura, si més no aquesta part del segle XV. En tornar a revisar els recursos a la pàgina de la Fundació Bromera, m'he decidit a triar finalment aquesta experiència guanyadora del IV Premi d'Experiències de Foment de la Lectura "Ciutat d'Alzira" 2009, Ausiàs i Martorell a la motxilla. Desc-obrim els clàssics al batxillerat, de Cristina Marqués i Ferrer, perquè com a professora m'agradaria portar-la endavant alguna vegada.

http://laveraddominicana.wordpress.com/

1 comentari:

  1. Com no vas a superar el mòdul 2 si ets una experta en blocs. Espere que continues fent apunts com aquestos. M'agrada molt el teu estil de redacció i detalls de continguts.
    Enhorabona.

    ResponElimina